Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Πιλάφι με λαχανικά και μπέικον


Εύκολο χορταστικό πιλάφι που τρώγεται ως πλήρες γεύμα ή ως συνοδευτικό.  
Είμαι πιλαφού, τι να κάνουμε... 
Ότι συνταγή με ρύζι πέσει στα χέρια μου θέλω να την φτιάξω, γι' αυτό και στο ντουλάπι μου έχω όλων των ειδών, κίτρινο, καστανό, καρολίνα, γλασέ, μπασμάτι... μόνο άγριο ρύζι δεν πάρει ποτέ μου, θα το βάλω κι αυτό στη λίστα για επόμενη συνταγή... όποιος θέλει ας μου στείλει την πρότασή του.


Υλικά:
  • 2 φλυτζάνια ρύζι 
  • 1 μικρό κρεμμύδι
  • 1/2 πιπεριά φλωρίνης ψιλοκομμένη
  • 4 φέτες μπέικον ψιλοκομμένο
  • 1/2 φλυτζάνι τσαγιού αρακά
  • 1 φλυτζάνι τσαγιού φασολάκια στρογγυλά
  • 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
  • 4 φλυτζάνια τσαγιού ζεστό ζωμό ή νερό (εγώ χρησιμοποίησα ζωμό από γίδα που είχα βράσει)
  • αλάτι, πιπέρι, σκόνη τσίλι

Εκτέλεση:
  1. Ζεσταίνουμε σε κατσαρόλα το λάδι και σοτάρουμε το μπέικον. 
  2. Προσθέτουμε το κρεμμύδι και όταν μαραθεί ρίχνουμε την πιπεριά.
  3. Προσθέτουμε τον αρακά, τα φασολάκια και το νερό. 
  4. Βράζουμε για 15 λεπτά και προσθέτουμε το ρύζι, αλάτι -πιπέρι και τσίλι.
  5. Xαμηλώνουμε την φωτιά και μαγειρεύουμε μέχρι να ψηθεί το ρύζι (αν χρειαστεί προσθέτουμε νερό) και πιεί όλο το νερό του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου