Δευτέρα 5 Απριλίου 2021

Σαλάτα φακές με καπνιστό τόνο



Γενικά εμένα οι φακές μου αρέσουν με τον κλασσικό τρόπο, σούπα χυλωμένες όμως μου είχε φέρει η μητέρα μου ένα σακουλάκι τρίχρωμης φακής (καφέ, κόκκινη και μαύρη), που είχε βρει και της φάνηκε ενδιαφέρον κι αποφάσισα να κάνω μια παραλλαγή σε σαλάτα. Τα όσπρια γενικά πάνε πολύ με ψάρια και θαλασσινά είχε και προσφορά στο σούπερ μάρκετ τον τόνο κι είπα θα αγοράσω να δοκιμάσω μια καινούργια συνταγή. Τελικά αποδείχτηκε πολύ νόστιμο! Σας συνηστώ να την δοκιμάσετε. Μπορείτε να προσθέσετε κι άλλα συστατικά κάππαρη, ντοματίνια, πιπεριές. Εγώ την δοκίμασα με ότι είχα... φαντασία να έχει κανείς και βγαίνουν τα καλύτερα!
Τρώγετε σαν σαλάτα αλλά και σαν πλήρες γεύμα (ταπεράκι για τη δουλειά ότι πρέπει)

 Υλικά

  • 1 κονσέρβα τόνο καπνιστό
  • 1 φλιτζάνι τρίχρωμη φακή
  • 2 φρέσκα κρεμμυδάκια κομμένα ροδέλες
  • 1/2 ματσάκι μαϊντανό ψιλοκομμένο
  • 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη (ή τριμμένη)
  • 2 κουταλάκια του γλυκού ταχίνι
  • χυμό 1/2 λεμονιού και 1/2 πορτοκαλιού
  • ξύσμα λεμονιού
  • ελαιόλαδο


Εκτέλεση: 
Βράζουμε τις φακές. Εγώ κάνω μία βράση πετάω το πρώτο νερό και ξαναβάζω να βράσουν μέχρι να γίνουν όχι όμως να λιώσουν. 
Τις σουρώνουμε και αφήνουμε να κρυώσουν.
Σε μεγάλο μπωλ ανακατεύουμε τις φακές με τον μαϊντανό, το κρεμμυδάκι, αλάτι, πιπέρι και τον τόνο.
Σε ένα μπλεντεράκι χτυπάμε για την σως το σκόρδο, το ταχίνι, το χυμό λεμονιού και πορτοκαλιού το ξύσμα λεμονιού και το ελαιόλαδο και δοκιμάζουμε. 
Περιχύνουμε τη σως στη σαλάτα και ανακατεύουμε να πάει παντού. Δοκιμάζουμε και διορθώνουμε σε αλάτι.
Καλή απόλαυση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου